Swedbank lõpetab nõustaja teenuse pakkumise Väike-Maarjas

Alates 1. juunist 2018 ei paku Swedbank enam nõustaja teenust Väike-Maarjas. Muudatus on seotud esinduse vähese külastatavusega.

Oleme Väike-Maarja vallavalitsuse ruumides pakkunud nõustaja teenust üle kolme aasta. Kuust kuusse kasutab nõustaja abi üha vähem inimesi ja näiteks märtsis külastas teeninduspunkti vaid 4 inimest. Viimaste aastate statistika näitab, et inimesed eelistavad oma pangaasju ajada kontoris käimise asemel üha enam interneti- ja mobiilipangas. Internetipanka sisenetakse keskmiselt 4 miljonit korda kuus. Jõudsalt kasvab ka mobiilipanga kasutajate arv – igapäevaselt kasutab seda juba pea 240 000 inimest.

Väike-Maarja elanike kasutusse jääb Pikk 16 aadressil asuv sularahaautomaat, mille abil saab nii sularaha välja võtta kui ka kontole kanda. Automaadile pääseb ligi ööpäevaringselt. Kliendid saavad oma pangatoiminguteks jätkuvalt kasutada arvuteid, mis asuvad valla raamatukogu internetipunktis (Lõuna 10). Jätkame koostööd vallavalitsusega ja korraldame klientidele infopäevi vastavalt huvile ja vajadusele.

Lähim Swedbanki kontor asub Rakveres aadressil Laada 27, pangakontor on avatud tööpäeviti 09.00 - 17.00.

Oma pangaasju saavad Väike-Maarja kliendid edaspidi mugavalt ajada:

• Helistades nõustamiskeskuse numbrile 6 310 310
Nõustamiskeskusse pöördudes saate ööpäevaringselt vastused pangaga seotud küsimustele. Näiteks saate uurida, kus asuvad lähimad pangaautomaadid või -esindused, küsida valuutakursse, blokeerida või sulgeda kadumaläinud kaart, küsida nõu internetipanga kasutamisel jpm.

• Internetipanga abil
Swedbanki internetipangas saab teha pangatehinguid Teile sobival kellaajal ja kohas – tähtis on vaid internetiühendusega arvuti olemasolu. Internetipangast leiate infot nii meie teenuste kui ka Swedbanki kui organisatsiooni kohta. Internetipangas on paljude tehingute tegemine soodsam kui kontoris. Internetipanga kasutajaks saate, kui sõlmite pangakontoris lepingu.

• Kasutades mobiilipanka
Mobiilipank – pank alati taskus. Mobiilipank areneb pidevalt ja uusi funktsioone tuleb aina juurde. Mobiilipanga kaudu saab kiirelt:
- vaadata kontojääki;
- vaadata konto väljavõtet;
- teha makseid;
- vaadata kaartide infot;
- muuta pangakaartide limiite;
- blokeerida või sulgeda kaarte;
- vaadata pangaesinduste ja -automaatide asukohti;
- teha väärtpaberitehingud.

• Telefonipanga vahendusel
Telefonipank pakub panganõustaja teenust ilma kontorisse tulemiseta. Kliendina ei pea Te oma rahaasjade ajamiseks kuhugi minema – piisab, kui helistate telefonipanga numbril 6 310 310. Telefonipanga teenus on kättesaadav pangakontorist kauem – tööpäevadel kell 8–20.00 ja nädalavahetustel kell 10–18.00.

Telefonipangas saate:
- teha makseid või väärtpaberitehinguid;
- sulgeda pangakaarte;
- küsida infot oma kontojäägi kohta;
- küsida infot valuutavahetus- ja aktsiakursside kohta.

Selleks, et neid tehinguid telefonis teha saaks, tuleb sõlmida pangakontoris leping ja oma isik tõendada SMART ID, PIN-kalkulaatori, Mobiil-ID või paroolikaardiga. See on sarnane pangasaalis isiku identifitseerimisega. Telefonipangaga liitumine on tasuta ning kuutasu maksma ei pea. Tehingute teenustasud on samad, mis pangakontoris.

Igakuiseid makseid on määratud maksete abil võimalik teha ka pangautomaadis. Selleks on vaja eelnevalt internetipangas ise või pangakontoris nõustajal sisestada vajalikud andmed. Tuleb vaid kaasa võtta arve, kus on olemas vajalikud rekvisiidid. Kui need on tehtud, siis saate sularahaautomaadis vaid mõne nupuvajutusega makse teostatud.